Anoek de Wit

 

Ik ben Anoek de Wit, 35 jaar en ik woon in ‘De kersenboomgaard” in Utrecht Terwijde.

Ik vind het een uitdading om te werken met verschillende materialen.Zo maak ik van glas sieraden, omdat dit materiaal zich daar heel goed voor verleent. De glans en heldere kleuren komen hierdoor heel goed tot zijn recht. Deze sieraden zijn goed draagbaar en er is voor iedereen wat wils.

Zo maak ik met verf en canvas schilderijen en portretten. Ook met verf vind ik het heerlijk om mijn gevoelens weer te geven en te expirimenteren met het materiaal. Ook hierin staat kleur en de vorm van de penseelstreek centraal. De portretten maak ik in opdracht en kan deze op 7 verschillende schilderstijlen aanbieden. Van abstract tot a la ‘Andy Warhol’ schilderijen.

Geef een reactie

