Laureen Olivieira

Mijn naam is Laureen Olivieira en ik ben 38 jaar oud en heb 4 kinderen. We hebben 11 jaar in Amerika gewoond en zijn in 2007 terug gekomen. Sinds 2008 woon ik in Leidsche rijn, en werk in Lageweide voor een Amerikaans Bedrijf als Manager waar ik ongeveer 20 Europese landen onder mijn hoede hebt. Ik werk zelf 5 dagen in de week. Toen ik in Amerika woonde merkte ik dat de mensen daar heel gedreven waren ik begon zelf ook te kijken wat ik kon doen om mijn hobby uit te breiden, ik heb een studie gedaan voor business marketing die ik helaas niet hebt af kunnen maken, maar ben wel daarna een eigen kledingzaak begonnen (AROWAK FASHION BOUTIQUE) daarnaast werkte ik ook fulltime als Executive Assistant voor een andere bedrijf en had dan 2 personeel leden Die voor mij werkte in mijn winkel. Na een jaarje ben ik een opleiding voor 6 maanden gaan doen voor weddingplanner. Maar voor even kort en krachtig te maken. Ik heb zolang in een land geleefd waar er zoveel mogelijkheden zijn de mensen zijn zo gedreven en nu dat ik in Nederland zit heb ik dat met mij meegenomen alles dat je wilt en kan moet je proberen om te doen. Vandaar dat ik mijn passie aan het uitbreiden ben ( Event planning) en het maken van presentjes. Mijn medewerking zal mijn buurt altijd krijgen het is altijd mooi om te zien hoe iemand zich inzet om hun buurt leuker te maken het is goed voor onze kinderen die toekomstige huurders en kopers zullen zijn.

Geef een reactie

