rené mensink interieurarchitect

site rm 309x439

Wie ben ik
In het midden van Nederland is sinds 2001 het ontwerpbureau rene mensink interieurarchitect gevestigd. Na de Meubelmakers Vakschool, heb ik de Academie in Den Haag gedaan. Hier studeerde ik in 1996 af als interieurarchitect aan de richting interieur- en meubel ontwerp.

Wat doe ik
Het werk van mij wordt gekenmerkt door de benadering van de ontwerp-opgave met liefde voor detail en gebruik van warme materialen. De mens wordt als middelpunt van het ontwerp geplaatst. Middels verschillende overleggen en presentaties komen we met elkaar tot vorm en (werk) omgeving. Er wordt van een concept-idee toegewerkt naar een defintieve vormgeving. Bij nieuwbouw en bestaande bouw is er respect voor de architectuur. Zo ontstaat een ruimte die het ontwerp als één geheel maakt.

05 Novo entree 09bbLr 15sante

adres
rené mensink

interieurarchitect bni
slingeraklaan 132
3544 WE Utrecht

06 5330 5335

info@renemensink.nl

http://www.renemensink.nl

Geef een reactie

