studiolies

Lisanne1

Een verhaal vertellen en een gevoel overbrengen. Dat zijn de uitgangspunten bij elk ontwerp. Dit is ontstaan na een studie aan het ArtEZ (Hogeschool voor de Kunsten) in Zwolle. Ik ontwikkelde langzamerhand een eigen visie dat een verlengde is van mijn persoonlijkheid.

Gevoel en emotie in een ontwerp zijn voor mij het allerbelangrijkste. Daarbij spelen persoonlijke herinneringen en verhalen een grote rol.

Met deze visie wilde ik heel graag voor mezelf beginnen en heb daarom in oktober 2012 Studio LIES opgericht. Studio LIES staat dan ook voor wie ik ben en wat ik wil vertellen.

Lisanne

lies4 lie4 klaar201

 

Studio LIES maakt handgemaakte tassen en ringen. Bestellen? Stuur een privébericht op fb of mail lisanne@studiolies.nl.

Geef een reactie

