Festus Eboigbe = Beebox

logo beebox

1017666_380996008668887_2051454505_n

beebox

beebox2

 

Beebox is een thuis-bezorgservice van verse biologische producten. De producten komen uit de regio en de boeren hebben een eerlijke prijs gekregen voor hun producten. De boxen zijn gevuld met overwegend biologische seizoensgroenten, fruit, vlees, aardappelen, brood, eieren en lokale specialiteiten. Er zijn vier varianten: de groente- en fruitbox, de gezinsbox met ook vlees en eieren, de koksbox voor de hobbykok en de delibox voor één persoon.

Festus over gezondheid en de beebox:

Gezondheid staat bij mij hoog in het vaandel en meteen daar achteraan gezonde voeding. Al jaren onderzoek ik wat voor mij het meest passende voedsel is. Daar zat veel wisseling in, maar de rode draad was altijd BIOLOGISCH. Beebox past uitstekend in mijn beeld van goed, gezond en lekker eten. Als franchisenemer van beebox kan ik een steentje bijdragen aan gezonde voeding in mijn regio.

06 47 89 10 80
festus.eboigbe@thebeebox.nl

Een gedachte over “Festus Eboigbe = Beebox

  1. Dit is op BURENMARKT herblogden reageerde:

    …en dit jaar weer ons ‘vaste deelnemer’

Geef een reactie

