RixtSieraden voor een uniek sieraad zoals jij het wilt

CIMG0025

Als je op zoek bent naar een sieradenontwerper die jouw ideeën en wensen kan vertalen in een uniek sieraad heb je haar nu gevonden. Ik maak van jouw herinneringen een modern, klassiek, sjiek of casual sieraad.

Bijvoorbeeld dat steentje dat je hebt meegenomen van vakantie en dat je eigenlijk wel wilt “dragen” maar tja, het is “maar” een steentje. Doordat ik werk met verschillende soorten kunsthars kan ik, ook van dit steentje, een mooie hanger of ring maken. Op de fotopagina kun je diverse voorbeelden terugvinden. Zo heb ik van kindertekeningen hangers gemaakt (leuk idee voor Moederdag) en van een melktandje een zegelring.

image001

Ik werk met “gewone” metalen en edelmetaal zodat je deels invloed hebt op de prijs van het sieraad.

Wil je weten wat ik voor jou kan ontwerpen? Stuur me dan een bericht via de contactpagina of via info@rixtsieraden.nl

 

Geef een reactie

