Nathalie van Aalst en zelf gemaakte kussens, ceintuurs, etc…

burenmarkt-1 burenmarkt-3 burenmarkt-5 burenmarkt-7 burenmarkt-8 burenmarkt-11

Reizen is voor mij de manier om geïnspireerd te raken en vaak kom ik thuis met een koffer vol stoffen in alle mogelijke kleuren en prints. Thuis creëer ik hiervan de meest uiteenlopende dingen, van kussens, doorgestikte dekens en kleding tot riemen en tassen.
Het Midden Oosten, Turkije en het zuiden van Frankrijk behoren tot mijn voornaamste aandachtsgebieden. Dit vertaalt zich dan ook terug in de uitstraling van mijn creaties. Hiermee breng ik de sfeer en de herinnering aan de bezochte plekken over op verschillende kamers in het huis.

Verder vind ik ook veel inspiratie in het bezoeken van markten en brocantes in de Provence streek. Dankzij mijn Franse familie heb ik ruimschoots de gelegenheid om met authentieke producten uit die regio te werken, zoals zeep, lavendel en de beroemde Provençaalse stoffen.

Op de burenmarkt wil ik mijn enthousiasme voor al deze mooie producten delen en bezoekers in de gelegenheid stellen unieke handvaardigheden stukken voor henzelf of hun huis aan te schaffen. Tevens zal er bij mijn kraam -volgens goede franse markt traditie- zelfgemaakte jam te koop zijn.

Geef een reactie

