Knutsel pakketten en GlitterTattoos make up van Hippe Knutsels

Ik ben nog geen bedrijf maar ik zou het wel leuk vinden om een bedrijfje te starten, Hippe Knutsels ?

 

 

Ik heb het idee bedacht om kant en klare knutselpakketten te verkopen. Bij de speelgoedwinkels zijn de knutselspullen duur. Daarom ga ik kant en klare knutselpakketten verkopen voor zowel jongens als meisjes waarbij alle materialen aanwezig zijn zodat ze gelijk aan de slag kunnen. Zo heb ik diverse fotolijsten voor jongens in diverse thema’s zoals Starwars, Minions, Dino en een raket, Voor de meisjes heb ik fotolijstjes in de thema Barbie, Frozen en Vintage girl. Voor jongens heb ik ook knutselpakketten om een slang van textiel te beschilderen of een spin met krasfolie te maken. Of een schilderijtje van foam te maken in het thema van kamperen met eventueel een kettingkompas. Voor de meiden heb ik houten handspiegels om te versieren, boekenleggers, tasjes van foam om te borduren.De knutselpakketten zijn te gebruiken voor kinderfeestjes maar ook als je een keer een origineel cadeau wilt geven!

tot de burenmarkt, Lilian

biancavanamerongen1974@gmail.com

Geef een reactie

